Kalaset börjar med lite minigolf (klubbor & bollar ingår i priset). Efter minigolfen så är säkert alla sugna på fika eller är hungriga. ;)

Vi har även utrustning för disco i möteslokalen som ingår.

Matpaket 1:  100:-/barn

Två korv med bröd (kokt)
Glass

Matpaket 2:  110:-/barn

Hamburgare med bröd
Glass

Fikapaket :  75:-/barn

Två valfria kakor
Discoutrustning

Ett barnkalas pågår 2-2½ timmar & ni bör boka senast två dagar innan till hallpersonalen på 0454 - 32 92 96  eller på: bokning@asarumsbangolfklubb.se

Konferens/Möte

Företag, föreningar och privatpersoner- Ni vet väl att ni kan hyra vår anläggning eller konferenslokal för ex. möte, kick off m.m.

Mer information hittar ni genom att klicka på MENY längst ner på sidan.

Ett uppskattat arrangemang där alla kan ställa upp utan några förkunskaper eller grönt kort !
En del lockas i skratt medan andra tar fram tävlingsinstinkten — eller varför inte båda !

Vi erbjuder en helhetslösning där vi tar hand om tävlingen till mat & fika, en möteslokal för 35-40 personer finns att tillgå. En projektor (”ljuskanon”) finns för presentationer eller filmvisning.

Vi har duktiga instruktörer med flera års erfarenhet som hjälper Er med regler, visar Bangolfens grunder m.m.

Naturligtvis så får ni även låna bra klubbor och tävlingsbollar för filt– resp. Europabanan.

En billig träff för Er personal eller kunder, vi fixar den på vår fina Minigolf-anläggning i Asarum nu med banor både inomhus och utomhus.

Bokning:  0454 - 32 92 96 (under ordinarie öppettider) eller på bokning@asarumsbangolfklubb.se